Qui pot dir què no….fore una gran notícia puguer contar amb un secretari tècnic de la seva categoria,,ara què facin el què ha de fer l’equip,d’els 4 partits, guanyar 2 i tot arreglat .VISCA L’ESPANYOL DE BARCELONA.
Però abans hem de seguir a Primera cosa segura pero patirem. Som pericos
Si, aunque se debería de haber esperado algo más de tiempo, en publicar la negociación ( ante todo discreción ).
Me ilusiona seguir en primera,.que parece que eso a la propiedad le da igual.
Qui pot dir què no….fore una gran notícia puguer contar amb un secretari tècnic de la seva categoria,,ara què facin el què ha de fer l’equip,d’els 4 partits, guanyar 2 i tot arreglat .VISCA L’ESPANYOL DE BARCELONA.
Però abans hem de seguir a Primera cosa segura pero patirem. Som pericos
Si, aunque se debería de haber esperado algo más de tiempo, en publicar la negociación ( ante todo discreción ).
Me ilusiona seguir en primera,.que parece que eso a la propiedad le da igual.
100% de acuerdo
Tienes toda la razón